POGOSTA VPRAŠANJA

Moj račun

Pozabil sem svoje geslo za dostop do računa. kaj naj storim?

Sledite povezavi v zgornjem meniju [Forgot Password] in vnesite svoje uporabniško ime ali email naslov. Geslo vam bomo poslali na vaš email v nekaj minutah. Za pošiljanje bomo uporabili vaš glavni email naslov, ki ste nam ga zaupali med registracijo ali ste ga vnesli v svoj profil.

Kako lahko spremenim informacije svojega računa?

Sledite povezavi v levem meniju "Moj profil".

Kako naj izbrišem svoj račun?

Sledite povezavi v meniju na levi strani "Moj profil" in nato "Nastavitve zasebnosti" and click "Izbrišite moj račun".
Pozor! Po uporabi te funkcije bodo izbrisane vse vaše informacije računa in jih ne boste mogli obnoviti. Prosimo, dvakrat premislite pred tem dejanjem. Prosimo tudi, da pred izbrisom računa prekinete članstvo.

Spremenil sem informacije svojega profila, zakaj se te niso spremenile?

Nove informacije bodo dodane/osvežene v nekaj minutah, ko bodo zbrane vse datoteke predpomnilnika.

Zakaj mojega računa ne najdemo s funkcijo iskanja oziroma ni prikazan v Seznamu prijateljev?

Če so vrednosti iskanja pravilne, ste morda na čakanju zaradi potrditve novih fotografij. Administrator bo pregledal in potrdil/zavrnil vaše fotografije takoj, ko bo to mogoče.
Status svojih fotografij si lahko vedno ogledate v zgornjem menuju strani "Moj profil" poleg povezave "Spremenite moje slike" - (V čakanju/Odobrene/Resnične).

Ko se poskušam vpisati vidim obvestilo "Profil onemogočen" ali "Profil zamrznjen". Kaj to pomeni?

Vaš profil je bil onemogočen ker so bili naši Pogoji uporabe ignorirani.
Vaš profil ne bo nikoli obnovljen in bo kasneje izbrisan iz baze.

Podatki o tej osebi (sporočila, komentarji, prifil) so izgnili. Kaj se je zgodilo?

Najverjetneje je bil ta uporabnik onemogočen.
Razlogi za to so napisani v zgornjem odgovoru.
Couldn't find your answer? Contact admin.
...